Meil on hea meel, et olete jõudnud meie lehele. Sellest järeldame, et otsite ja vajate muutust oma meeskonnas või iseendas.
Juhina tagate töötajatele igapäevaselt töö, tasu, vahendid jm tööks vajaliku. Liidrina on teil aga vaja keskenduda inimese vaimsele heaolule töökeskkonnas, huvitatusele ja lojaalsusele.
Meeskonnaliikmena toetage juhti ja aidake liidril valida sobivad tegevused, et meeskonnana kasvada. Meie tegevused on suunatud inimese arengule ja haaratusele, meeskonna edule ja vastastikusele väärtustamisele.

Meeskond ja koostöö

Loe lähemalt

Meie igapäevast tegevust iseloomustavad need kaks sõna. Alates kahest osalejast saame juba rääkida meeskonnast ja vajadusest teha koostööd. Juhime meeskonda, seame eesmärke, soovime saavutada tulemusi ühiselt. Olulisi märksõnu on palju, toome välja mõned neist millest koolitusel lähtume:

  • Mina ja meeskond;
  • Meie jõud ja võim meeskonnana;
  • Tegutsemisviisid;
  • Sihid ja suunad – eesmärk paika!
  • Juht või liider?

Teenindus ja klienditeenindus

Loe lähemalt

Arutleme, kuidas igapäevatöös leida eesmärgid mida saavutada. Kuidas tööprotsess muuta nauditavaks ja rahulolu pakkuvaks. Mida saab tööandja teha? 

    • Rõõm enda tööst – mida teenindaja vajab;
    • Hea tujuga kliendi südamesse – mida klient vajab;
    • Meie sõnad ja teod teeninduses ehk suhtlemine ja kehakeel;
    • Konflikti lahendamise tehnikad;
    • Tagasiside – positiivne ja negatiivne.

Ajajuhtimine

Loe lähemalt

Tahame nautida enda tööd, kuid aega ei ole. Vaatame koos peeglisse, saame sõbraks vastu vaatajaga ja teeme plaane, kuidas sõpradena koostöös edasi minna.

Värskendame teadmisi ja muudame tööpäevad nauditavaks, sest aega ei ole kunagi liiga palju.

  • Meie igapäevased harjumused, eneseanalüüs;
  • Meie prioriteedid, kuidas teha õigeid valikuid;
  • Igapäevase ajajuhtimise nipid;
  • Enesejuhtimine, kuidas tõhusalt asju teha.

Võtke meiega ühendust ja koostame ühiselt Teile vajaliku

rõhuasetusega koolitus- ja arenguprogrammid!